Dodaj
swoje zlecenie
Za darmo
bez zobowiązań
Jak to działa?
  • Piszesz co jest do zrobienia
  • Otrzymujesz oferty
  • Wybierasz najlepszą
[rozwiń] Dodaj zlecenie »
Proszę czekać...
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

Czym jest pozycjonowanie i co wpływa na miejsce strony w listingach

Otrzymuj aktualne zlecenia od klientów na e-mail

Pozycjonowanie to zwrot używany w celu określenia prowadzenia działań marketingowych w sieci. Dzięki czynnościom powiązanym z pozycjonowaniem, witryna WWW wyświetla się wyżej w rankingu wyszukiwarki internetowej. Istnieje niezmiernie obszerny zestaw czynników, które na tę pozycję wpływają. Większość z nich to, jak do tej pory, ścisła tajemnica Google, lecz te najważniejsze są nam znane oraz wykorzystywane w internetowym marketingu.

Każda witryna, zarejestrowana przez tzw. crawler’a - czyli robota Google jest wyświetlana w wynikach tej najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej. W zależności od wpisanego przez internautę słowa kluczowego, może ona zajmować różną pozycję w listingu wyników. O pozycji tej decyduje bardzo dużo czynników. Są to między innymi odnośniki, które prowadzą do zaindeksowanej strony z innych serwisów internetowych. Nie mogą to jednak być „obojętnie jakie“ odnośniki. Chodzi o ich wartość z punku widzenia robota Google. Najlepiej, gdyby znajdowały się one na witrynie o wartościowej zawartości, związanej tematycznie z tą promowaną. Im więcej tych linków - tym lepiej dla właściciela. Warunkiem jest jednak nieużywanie farm linków albo prowizorycznych serwisów, które bardzo niekorzystnie wpływają na indeksowanie serwisu w rankingu. Jeśli chodzi natomiast o linki wychodzące z promowanej witryny WWW, to im jest ich mniej, tym większą wartość stanowi dla Google.

Należy pamiętać też, że efekty przychodzą z czasem. Nowe strony są zazwyczaj bardzo nisko klasyfikowane w wynikach Google, bowiem wartość witryny stanowi także jej domena i historia. Im ciekawsza i lepsza historia, starsza domena i im bardziej wartościowe są jej zawartości, tym pozycja serwisu w wynikach wyszukiwania będzie wyższa.

Eksperci pozycjonujący portale, świetnie zdają sobie sprawę z tego, że niezwykle istotnym elementem, który ma wpływ na wyniki wyszukiwania są tagi i właściwy ich dobór. Powinno się je zatem wprowadzać bardzo ostrożnie, bo będą one brane pod uwagę przy przyszłym procesie pozycjonowania serwisu. Muszą one być jak najtrafniej pasujące do tematyki naszej strony i w miarę często pojawiać się pośród treści na jej podstronach.

Treść, linki i słowa kluczowe to jedynie 3 najpopularniejsze z olbrzymiej ilości czynników algorytmu Google, Warto jednak zatroszczyć się, żeby chociaż te z nich, których istnienia jesteśmy w całości świadomi, odbierane były przez rejestrującego robota jak najlepiej.