Dodaj
swoje zlecenie
Za darmo
bez zobowiązań
Jak to działa?
  • Piszesz co jest do zrobienia
  • Otrzymujesz oferty
  • Wybierasz najlepszą
[rozwiń] Dodaj zlecenie »
Proszę czekać...
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

Reklama w telewizji czy jest skuteczna

Otrzymuj aktualne zlecenia od klientów na e-mail

Uważa się że, czynników skuteczności reklamy nie da się jednoznacznie wskazać, ponieważ nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych i promowany produkt - musi ona być zauważona oraz zapamiętana.

Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcom pragnęliby, by reklama posiadała 2 skrajnie różne cechy, była, wyjątkowa, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie budząca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego wcześniej wyrobionego; skierowana do wszystkich, ale przyciągająca przede wszystkim konsumentów z sektora docelowego.

Niestety, nie zawsze zastosowanie tych cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć decyzję, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, może umieścić generalnie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im prostszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Zaskakująca i zaciekawiająca reklama zwraca większą uwagę i ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Należy w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego smaku i próbować jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przyćmić jej zawartości nadmierną atrakcyjnością.

Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna powinna być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że przerwy reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci i zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie takie działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby była skuteczna. Podobnie jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla odbiorcy, ale tak bardzo zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia lub to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji.

Wg większości współczesnych widzów reklama ma być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o kupnie. Lepiej, by widz pamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie zapamiętał nic, spośród mnóstwa informacji.